امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کیفیت رهبری در روابط عمومی
#2
سلام
داشتن ارتباط با جامعه نیازمند یک سری اگاهی ها است.معمولا به تنهایی امکان این اگاهی پیدا کردن نیست.در هر اگاه بودن یک نفر به عنوان سرگروه داریم به عنوان اموزش و در هر حرکت کمیته نیز همینگونه است که یک نفر باید برای هماهنگ کردن و تبادل تجربه انتخاب کنیم.متکی بودن به خود و استفاده از عضوی به عنوان رهبر و کمک کننده است استفاده کنیم.حال این عضو دارای فروتنی.گوش دادن به اعضاء و تجربه داشتن و خودمحوری نکردن از کیفیت رهبری است...
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
کیفیت رهبری در روابط عمومی - توسط ناظر 1 - ۱۴۰۰/۸/۳۰، ۰۷:۰۰ عصر
RE: کیفیت رهبری در روابط عمومی - توسط Darush sistan - ۱۴۰۰/۹/۲، ۰۳:۲۴ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان