۱۴۰۱/۱/۱۵، ۱۱:۰۱ صبح
* رسانه هاي چاپی در این مبحث شامل روزنامه ها ، مجلات محلی ، پوسترها ، تبلیغات محیطی ، اخبار یا سرمقاله و نقطه نظرات می شوند. رسانه هاي پخش برنامه شامل اعلامیه هاي خدمات عمومی ، رادیو ، تلویزیون ( از جمله تلویزیون کابلی ) و سینما می شوند.
پیش از شروع فعالیت هاي جدید روابط عمومی سوالاتی که در بخش برنامه ریزي و آمادگی مطرح می شود ،می تواند به عنوان قسمتی از فرآیند تهیه ي ترازنامه ي کمیته ي خدماتی ناحیه (که جزییات آن در فصل سوم شرح داده شده) محسوب شوند.
__فصل پنجم__