امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
اصول مهم روابط عمومی و اطلاع رسانی و رسانه ها
#4
رسانه هاي چاپی در این مبحث شامل روزنامه ها ، مجلات محلی ، پوسترها ، تبلیغات محیطی ، اخبار یا سرمقاله و نقطه نظرات می شوند. رسانه هاي پخش برنامه شامل اعلامیه هاي خدمات عمومی ، رادیو ، تلویزیون ( از جمله تلویزیون کابلی ) و سینما می شوند.
پیش از شروع فعالیت هاي جدید روابط عمومی سوالاتی که در بخش برنامه ریزي و آمادگی مطرح می شود ،می تواند به عنوان قسمتی از فرآیند تهیه ي ترازنامه ي کمیته ي خدماتی ناحیه (که جزییات آن در فصل سوم شرح داده شده) محسوب شوند.


__فصل پنجم__
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر2 ، ناظر9 ، حـمـیـد


پیام‌های داخل این موضوع
RE: اصول مهم روابط عمومی و اطلاع رسانی و رسانه ها - توسط Darush sistan - ۱۴۰۱/۱/۱۵، ۱۱:۰۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان