امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
خدمت خوش‌آمدگویی
#6
خوش آمد گویی ونحوه اجرا، برخورد مناسب، چهره شاد ولبخند خدمتگزار تا سالها در خاطره ماها میمونه، ولی باعین حال خوش آمد گو باید عضو آگاهی باشه که بتواند در شرایط متفاوت ویا با ورود افراد غیر معتاد عکس العمل وپیشنهادات بموقع وبجایی بده که باعث بجا موندن خاطره بد نشه، اصول را هم رعایت کرده باشه، واگه افراد غیر معتاد با اصرار وارد شدن هوشمندانه به گرداننده بگه جلسه را باز اعلام کنه.
پاسخ
 سپاس شده توسط حوریا ___Bu ، سالار44 ، omed44 ، فریبرز۶۵ ، حسین یاری


پیام‌های داخل این موضوع
خدمت خوش‌آمدگویی - توسط admin.a - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷، ۱۲:۵۴ صبح
RE: خدمت خوش‌آمدگویی - توسط ebrahim9k - ۱۳۹۹/۱/۲، ۰۲:۴۵ عصر
RE: خدمت خوش‌آمدگویی - توسط امیر عباس.ک - ۱۳۹۹/۳/۲۶، ۰۸:۱۴ صبح
RE: خدمت خوش‌آمدگویی - توسط sepher1877 - ۱۳۹۹/۳/۳۰، ۰۴:۵۴ صبح
RE: خدمت خوش‌آمدگویی - توسط Darush sistan - ۱۴۰۰/۸/۹، ۱۱:۱۵ صبح
RE: خدمت خوش‌آمدگویی - توسط عبدالرحیم_بوشهر - ۱۴۰۰/۸/۱۰، ۰۵:۲۰ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان