امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
12-آیا برای من آسان است که نظرات دیگران را سئوال کنم و آن را بپذیرم؟عکس العمل من در ب
#1
-آیا برای من آسان است که نظرات دیگران را سئوال کنم و آن را بپذیرم؟عکس العمل من در برابر انتقاد سازنده به چه شکل است؟
پاسخ
#2
سنت نهم در مورد مديريت خدماته يعني به جاي سازماندهي ساماندهي كنيم سوال پرسيدن از الطاف برنامه ماست مزيت پرسيدن اينه كه
من هم نواقص و هم خوبيهاي خودم را از ديد ديگران مشاهده ميكنم و اين لطف ديگران باعث فروتني در من ميشه.
يكي از ويژگيهاي خدمتگزاران در انجمن مشورت كردن و خود را عقل كل ندانستن است اينكار باعث باز بودن دريچه افكار يك خدمتگزار
براي آموزش پذيري و شنيدن صداي كساني كه مورد مشورت هستند از زواياي ديگر هست تا بهتر خدمات انجام شود و همچنين استفاده از
تجربيات ديگران .
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر11 ، ابی ن ، حـمـیـد ، آریا داریوش
#3
سلام
 --آیا برای من آسان است که نظرات دیگران را سئوال کنم و آن را بپذیرم؟
قطعا اگر در زمان مصرف بود هیچ وقت پذیرش نداشتم و زمانی خود محور می شوم نمی توانم درست تصمیم بگیرم و قطعا مقاومت نشان می دهم اما امروزه سعی می کنم  حرف اعضا رو گوش بدهم  و بپذیرم.
*عکس العمل من در برابر انتقاد سازنده به چه شکل است؟ معمولا اگر عضوی اشکالات من را بگوید به من کمک کرده است و دوست من است.
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، آریا داریوش
#4
سلام

--پذیرفتن نظر دیگران در صورتی که اشتباه نباشد آسان است اما زمانی که دیگران حرف غیر منطق می زنند نباید پذیرفت.
 در کل انتقاد نداریم.خدمت یک کار روحانی است- حال اگر در مسائل بیرون انجمن باشد اگر شخصی مساله ای را گوشزد نماید می پذیرم.همین شب گذشته بدلیل این که نماینده گروه هستم مسئول مکان جلسه به من توصیه هایی در مورد رفتار اعضاء داشت که من قبول کردم و پذیرفتم تا تغییر ایجاد نماییم...
پاسخ
 سپاس شده توسط آریا داریوش


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان