امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 41:احساساتی که امروز داشتم چه بودند ؟چگونه از آن احساسات برای انتخاب عملی که بر
#1
سوال 41:احساساتی که امروز داشتم چه بودند ؟چگونه از آن احساسات برای انتخاب عملی که بر محور اصول باشد.استفاده کردم ؟
پاسخ
 سپاس شده توسط Essi.toobchi ، ssaeedg ، ssaeedg ، محمدمهدی ۱۲ ، ناظر9 ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu
#2
احساسات روحانی و احساسات نفسانی
و ناخوشایند و مخرب.

احساس رضایت از این که مواد مصرف
نمی کنم ، صاحب تجاربی در زمینه
شناخت و آشنایی با بیماری اعتیاد پیدا
کرده ایم و این احساسات و تجارب را
بدون هیچ چشم داشتی در اختیار
دیگران قرار می دهیم ؛ یعنی خدمت با
زیربنای عشق.
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazer 5 ، ناظر9 ، حـمـیـد ، ناظر10 ، ناظر20 ، ناظر20 ، ناظر۱۶ ، حوریا ___Bu
#3
امروزه احساس میکنم که به داشتن رابطه ای زیبا ودرست باخودم، خداوندوبادیگران نیازدارم وبواسطه همین احساس همدلی است که رنجشم از دیگران بسیارکم شده وباآنهابیشتر احساس وصل بودن میکنم وزمانی که این احساسات رادارم ، روی خودم واصول روحانی که ازقویترین باورهای من است بیشترمتمرکزمیشوم.

دوست دارم درغم وشادی دیگران شریک باشم وبتوانم عاشقانه وصادقانه به همدردان،خانواده وجامعه ام خدمت کنم.

دیگرخودمحوری کردن رادوست ندارم ونمیخواهم فقط به منفعت های شخصی خودم فکرکنم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، حـمـیـد ، ناظر10 ، ناظر20 ، ناظر۱۶ ، حوریا ___Bu
#4
سلام
احساس وصل بودن و بر اساس این شرایط به یک راهجو خدمت کردم.یک کارگاه بود و در آن شرکت کردم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، حـمـیـد ، ناظر10 ، ناظر20 ، ناظر۱۶ ، حوریا ___Bu
#5
دلزدگی خشم زیادترس وناامیدی امروزخیلی احساس پوچی کردم
احساس کردم تلاشهام توی کارکارامدنبودند
وبنظرم اومدب اندازه تلاشی که میکنم درامدندارم
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر10 ، ناظر9 ، ناظر20 ، ناظر۱۶ ، حوریا ___Bu
#6
سلام

==نگرانی نسبت به کارهای که باید انجام دهم اما با تماس اعضاء و شرکت در جلسه می توانم بر اساس اصول عملکرد داشته باشم...
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر10 ، ناظر9 ، ناظر20 ، ناظر۱۶ ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu
#7
درود
ترس از آینده و شرایط زندگی
احساس سردرگم بودن
احساس ناتوانی در شرایط ...
به یک دوست بهبودی سر زدم در اول صبح بعد
با یکی از دوستان احساس و افکارم رو بیان کردم
خدمت کردم
ساعتی بعد هم دوباره با یک دوست دیگر مشارکت کردم...
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر20 ، ناظر۱۶ ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu ، ناظر9


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان