امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
8. آیا تمایل جهت خدمت در بدنه خدماتی ما رو به افزایش است یا رو به تقلیل ؟امکان ارتباط
#1
8. آیا تمایل جهت خدمت در بدنه خدماتی ما رو به افزایش است یا رو به تقلیل ؟امکان ارتباط آن با تصمیمات ما یا نحوه تصمیم گیری ما چیست ؟
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، عبدالرحیم_بوشهر ، حوریا ___Bu ، ناظر14
#2
ینکه در هر خدماتی چالش و موفقیت وجود دارد و این چالشها گاهی تمایل رو کم میکند ولی ما با موفقیت و انجام خدمت برای روح خدمت تمام این چالشها را پشت سر گذاشته وخواهیم گذاشت.
به وضوح مشخص است روزی که وجدان گروهی داشته باشیم اعضا بیشتر تمایل به خدمت دارن وکاندید میشوند.اماماه بعد که وجدان گروه تبدیل به عقیده گروهی میشه تمایل برای خدمت به شدت کاهش کاهش پیدا میکنه.
جذب خدمتگذار وایجاد انگیزه وتمایل به خدمت ارتباط صددرصد مستقیم روی نحوه تصمیم گیری ما دارد. تواساسنامه شرایط خدمت را سخت میکنیم
تو جلسه اداری از روی نواقصی مثل رنجش خودبزرگ بینی وهزار ویک دلیل دیگه به خدمتگذار تیراندازی میکنیم وفقط نقطه ضعف او رامیبینیم.
گوش شنوا نداریم وفقط حرف میزنیم.
ایده وپیشنهادی نداریم وفقط انتقادمیکنیم.اصل چرخش را رعایت نمیکنیم.
برسرنظریه وخواست شخصی اصرارداریم غرایض داریم باندبازی میکنیم ومدام  برسرخواسته های خوداصراروپافشاری میکنیم 
وخدمات خاص را برای تعدادی خاص میدونیم
،با این شرایط غیر ممکن است که اعضا تمایل خدمت کردن داشته باشن
پاسخ
 سپاس شده توسط admin.a ، ناظر9 ، عبدالرحیم_بوشهر ، حوریا ___Bu ، ناظر14
#3
تمایل به خدمت ارتباط مستقیم با نحوه برخورد اعضا و خدمتگذاران با یکدیگر، توقعات ما از خدمتگذاران و نحوه برخورد آنان با یکدیگر است
گرفتن تراز خدماتی کمک میکند این مسئله را بررسی کرده راههای افزایش تمایل اعضا به گرفتن خدمات را بررسی کنیم
گوش دادن به یکدیگر و داشتن صبر و حوصله در فضای خدماتی میتواند میل به خدمت را در بین اعضا افزایش دهد


ب Heart امکان ارتباط آن با تصمیمات ما یا نحوه تصمیم گیری ما چیست؟

سخت گرفتن شرایط جهت گرفتن خدمت
اساسنامه سخت گیرانه،و کنترل کردن خدمتگذار
نگاه کردن به خدمت بعنوان فرصتی جهت تسویه حساب شحصی
اینها باعث کم شدن تمایل به خدمت میشود

در عوض
ایجاد ساختاری پوششی و منعطف با تصمیم گیری صحیح
روشن بینی و دوراندیشی در خدمات
دادن فرصت و حق اشتباه به خدمتگذار
ایجاد جاذبه در خدمت
اینها باعث تمایل عضو به گرفتن خدمات میشود
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، عبدالرحیم_بوشهر ، حوریا ___Bu ، ناظر14
#4
سلام
گاها ممکن است تفکرات القایی در مود خدمت یا خدمتگزار باعث یک سری اتفاقات بشود از جمله کم شدن تمایل اعضاء و یا حمایت از کمیته های فرعی .رنجش خدماتی هم ممکن است باعث کم شدن تمایل شود.گرفتن تراز خدماتی در این زمینه به ما کمک می کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، عبدالرحیم_بوشهر ، حوریا ___Bu ، آریا داریوش ، ناظر14
#5
سلام تمایل  من به خدمت از روزاول ورود به انجمن دروجودم جاری بوده  شایداین تمایل بخش عظیمی ازهمون عشق بلاشرط من باشد اما درکنارتمایل توانایی من وتجربه ودریافتی من هم مهم هست من خیلی وقتا تمایل داشته ام اما توانایی کافی ورشدبهبودی وبلوغ کافی برای بودن دریک خدمت نداشته م وباعث شده که نه تنها موثرنباشم بلکه تمایلم هم کاسته شود  وازنظرمن تمایل ما باتوجه به درک وفهم ما وتوانایی ما ورشد بهبودی ما درنوع خدمت متفاوت میتونه باشه شاید دریک مقطعی  با درکی که داشتم  ومیزان تواناییم بمن واگذار میشد جلسه ای را غبار روبی کنم برای خودم سخت میدونسم وفک میکردم حتما باید درخدمات ساختار مسولیتی بزرگترداشته باشم تا بتونم موثرباشم وخدمت کنم   اما درمقطعی امروز هستم که واکس زدن کفش  همدردام هم برام همونقدر شورواشتیاق ایجادمیکنه که شایداز یک مسول کمیته فرعی بودن برام جذاب ترباشه  تمایل ما متغییرهست برحسب توانایی ودرک وفهم ما نسبت به ماهیت خدمت  و رشد معنوی ما  ومیزان توانایی مادرانجام یک خدمت
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر14
#6
 سلام
. آیا تمایل جهت خدمت در بدنه خدماتی ما رو به افزایش است یا رو به تقلیل ؟
 من تمایل بیشتری به خدمت پیدا کرده ام. اما گاها بعضی اعضاء هستند بابت رفتارهایی که با آنها شده از خدمات دور شده اند در بعضی موارد در یک کمیته خدماتی تمایل خدمت کم شده ممکن است گاها اعضایی باشند که از مسئول کمیته رنجش داشته باشند.
..امکان ارتباط آن با تصمیمات ما یا نحوه تصمیم گیری ما چیست ؟
وقتی در تصمیم گیری ها بحث و یا اختلاف عقاید پیش می آید امکان رنجش و دور شدن نیز وجود دارد. یا اصرار بر یک موضوع یا تصمیم نیز باعث این مساله می گردد...
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۴ ، ناظر۱۶ ، ناظر9 ، ناظر14


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان