۱۳۹۸/۱۲/۲۸، ۰۱:۲۰ عصر
ینکه در هر خدماتی چالش و موفقیت وجود دارد و این چالشها گاهی تمایل رو کم میکند ولی ما با موفقیت و انجام خدمت برای روح خدمت تمام این چالشها را پشت سر گذاشته وخواهیم گذاشت.
به وضوح مشخص است روزی که وجدان گروهی داشته باشیم اعضا بیشتر تمایل به خدمت دارن وکاندید میشوند.اماماه بعد که وجدان گروه تبدیل به عقیده گروهی میشه تمایل برای خدمت به شدت کاهش کاهش پیدا میکنه.
جذب خدمتگذار وایجاد انگیزه وتمایل به خدمت ارتباط صددرصد مستقیم روی نحوه تصمیم گیری ما دارد. تواساسنامه شرایط خدمت را سخت میکنیم
تو جلسه اداری از روی نواقصی مثل رنجش خودبزرگ بینی وهزار ویک دلیل دیگه به خدمتگذار تیراندازی میکنیم وفقط نقطه ضعف او رامیبینیم.
گوش شنوا نداریم وفقط حرف میزنیم.
ایده وپیشنهادی نداریم وفقط انتقادمیکنیم.اصل چرخش را رعایت نمیکنیم.
برسرنظریه وخواست شخصی اصرارداریم غرایض داریم باندبازی میکنیم ومدام برسرخواسته های خوداصراروپافشاری میکنیم
وخدمات خاص را برای تعدادی خاص میدونیم
،با این شرایط غیر ممکن است که اعضا تمایل خدمت کردن داشته باشن