۱۳۹۸/۱۱/۹، ۰۹:۰۳ صبح
گاهی اوقات تعريف درستی از خدمت و خدمتگزار نمی دانيم و تنها تعريفی كه می دانيم اين است چون نبايد حكومت كنيم پس بايد نوكری كنيم به همين دليل توقعات بالا می رود در بعضی از موارد جبران خسارت فقط در حد حرف و تشكر كردن است بعضی از مواقع اتفاقی نمی افتد و يا خدمتگزار خسارت ديده هيچ شكايتی نمی كند و گروه نيز بی خبر می ماند و ديگران فكر می كنند كه كار درستی انجام داده اند و فرد مورد نظر طرد می شود و خدماتش ناديده گرفته می شود و يا خود شخص از ترس تلافی حرفی نمی زند.
خدمتگزاری را بر خلاف اساسنامه و بدون اطلاع برای پاسخگويی در جلسه اداری بر كنار كردند. توهين به عضوی درجلسه اداری
بله
بدلیل نداشتن آگاهی و تجربه کافی خیلی از خدمتگزاران آزار و آسیب دیدهاند.
خدمتگزاران بعلت ترس از تلافی در مورد آزار از شکایت خود صرف نظر کردند. بعلت نداشتن آگاهی از مفاهیم و مفهوم 10 خصوصاً مفهوم دهم به ما میگوید در راستای اصول به همدیگر احترام بگذاریم.
خدمتگزاری را بر خلاف اساسنامه و بدون اطلاع برای پاسخگويی در جلسه اداری بر كنار كردند. توهين به عضوی درجلسه اداری
بله
بدلیل نداشتن آگاهی و تجربه کافی خیلی از خدمتگزاران آزار و آسیب دیدهاند.
خدمتگزاران بعلت ترس از تلافی در مورد آزار از شکایت خود صرف نظر کردند. بعلت نداشتن آگاهی از مفاهیم و مفهوم 10 خصوصاً مفهوم دهم به ما میگوید در راستای اصول به همدیگر احترام بگذاریم.