امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ویژگی‌های یک گزارش مؤثر
#1
ویژگی‌های یک گزارش مؤثر



سلام دوستان به‌نظر شما چرا يك خدمتگزار بايد گزارش بده و اين گزارش چه ويژگي‌هايي بايد داشته‌باشه؟
پاسخ
 سپاس شده توسط Omid.baghaei.68 ، عبدالرحیم_بوشهر
#2
ویژگی‌های یک گزارش مؤثر ؛ 
یکی دیگراز وظایف ما بعنوان خدمت گزاران سطوح خدماتی خود، این است،که باید به شکلی گزارش های خود را تنظیم کرده که کسانی که آن را مطالعه می کنند بطور شفاف از همه مسائل مطلع و برای آن ها ابهامی ایجاد نشود.(راهنمای خدمات محلی)
برخی از ویژگی ها ؛ 
- درج تاریخ برگزاری و شماره صورت جلسه 
- ارائه رأی ها ،وجدان ها و تصمیمات گرفته شده 
- ارائه تمامی پیشنهادها و پیشنهادهای تأییدشده درجلسه 
- قید هزینه های جاری، انجام شده و مبالغ دریافتی 
- فعالیت های انجام گرفته،و در دست اجرا 
- ساده وقابل فهم باشد 
- ترتیب بندی ارائه مطالب 
- درگزارش های کتبی بکارگیری فونت مناسب وفاصله خطوط
- .....
پاسخ
 سپاس شده توسط Omid.baghaei.68 ، عبدالرحیم_بوشهر
#3
براساس خدمتی داری باید گزارش بدی طبق اساس نامه برای هر خدمتگزار یک قسمت شرایط وجود داره و یه قسمت وظایف طبق وظیفه ای که داری باید یه گزارش شفاف به گروه ارائه بدی چه خوبه کتبی باشه ساعت تاریخ داشته باشع ومشکلات پشنهادات اگع بود نوشته بشه تا گروه براشون تصمیم بگیره
پاسخ
 سپاس شده توسط عبدالرحیم_بوشهر


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان