۱۳۹۸/۱۰/۲۷، ۰۱:۱۵ صبح
[b]سوال13. چگونه این سنت را خارج ازNA به کار گرفته ام؟ از چه راههایی اصول این سنت می تواند افکار و اعمال من را راهنمایی کند؟[/b]
|
سوال13. چگونه این سنت را خارج ازNA به کار گرفته ام؟ از چه راههایی اصول این سنت می توا
|
|||||||||
|
۱۳۹۸/۱۰/۲۷، ۰۱:۱۵ صبح
[b]سوال13. چگونه این سنت را خارج ازNA به کار گرفته ام؟ از چه راههایی اصول این سنت می تواند افکار و اعمال من را راهنمایی کند؟[/b]
۱۴۰۱/۵/۸، ۰۵:۱۷ صبح
همانطورکه در سنت اول گفتیم گوناگونی اعضادرnaزیاد است و این باعث اتحادووحدت بیشترماخواهدشدپس دراینصورت من باید سعی کنم که درسطح جامعه چنین افرادی را حفظ کنم و اتش اشتیاقشان رابیشترنمایم تابه خودم وnaخدمتی کرده باشم اصل گمنامیnaبه مایاداورمیشودتااهمیت رساندن پیام بیشترازتمامی اعضایاگروههاست مابایدقدرازادی و مساوات خودرابدانیم
۱۴۰۳/۴/۲۳، ۰۹:۴۵ صبح
الف: قبل از ورود به انجمن بخاطر خودخواهی و خود محوری که ناشی از بیماری اعتیاد - بود حق انتخاب را از خانواده و دوستان میگرفتم امروز اجازه میدهم همراهانم خودشان انتخاب کنند سعی میکنم با استفاده از اصول این سنت با همگان بطور مساوی برخورد کنم و دیگران را راحت تر بپذیرم و این امنیت را به دیگران بدهم که بدون قضاوت و پیش داوری به حرفها و نظریات مختلفشان گوش دهم وفرصت ابراز نظر و عقیده به همه بدهم.
به دلیل اینکه افکار من مرتب در حال قضاوت است نیاز به این سنت در اجتماع و چهار چوب زندگی شخصی هست تا بتوانم به عقاید دیگران احترام بگذارم واحساس همدلی را در خود و فکرم ایجاد کنم. ب : سعی میکنم اصل روحانی ایمان و اعتماد را در زندگی شخص خودم بیشتر تمرین کنم. بکار گیری ایمان و نظر به تمایل خودم از بدو ورود به انجمن و فروتنی، عشق و خدمت راهنمای خوبی برایم بودند که بتوانم تا حدودی تعادل در افکار و رفتار و گفتارم داشته باشم. ورود من به انجمن و خدمات کمک کرد درک نسبی به این نکته داشته باشم که سنجش ارزش انسانها فقط به دست خداوند است و بس . ایمان و پذیرش اصلی است که در تعادل همدلی و همسانی به من در این سنت کمک کرده وقتی که در مورد دیگران پیش داوری نکنم و بارعایت اصل تحمل و عشق بلا شرط برای همه اعضا داشته باشم اعمال و رفتار من در راستای سنت پنجم قرار خواهد گرفت.
| |||||||||
|
|