امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال14. در چه زمینه های دیگر زندگی عضویت را تجربه می کنم؟ آیا خود را جزئی از آن یا جد
#1
[b]سوال14. در چه زمینه های دیگر زندگی عضویت را تجربه می کنم؟ آیا خود را جزئی از آن یا جدا از آن می دانم؟[/b]
پاسخ
 سپاس شده توسط Reza.z1362 ، ناظر9
#2
باسلام
یکی از بحرانهایی که در گذشته باهاش درگیر بودم بحث قطع ارتباطم با دنیای بیرون بودیعنی هیچ جایی احساس پذیرفته شدن و تعلق نمیکردم عضویتم در هر جایی زیاد دوام نداشت چون عدم سلامت عقل و نداشتن تعادل باعث جدایی من درجایی که بودم میشد،ودر نهایت گوشه گیر ومنزوی شدم. اما همان احساس و ترسها از موفقیت نشدنهارا من با خودم وارد انجمن میکنم مثال ترس از عضو شدن برای ادامه تحصیل، ترس از عضو شدن در بین اقوام و خانواده در یک باشگاه ورزشی، ترس از عضو شدن در یک کارگاه برای ادامه کار،و... اما بعد از عضویتم در انجمن و احساس پذیرفته شدن زمانی که عضویتم همراه باپذیرفتن مسئولیت باشدالگویی میشود که در بیرون هم عضویتم را همراه با مسئولیت باشد چیزی که در قبل نبود یعنی در گذشته هر جا عضو میشدم فقط به فکر منافع خودم بودم دیگران را در نظر نمیگرفتم مسئولیت پذیرنبودم، برای تکرار نکردن آن الگوهای قدیمی من باید توسط قدمها به خودشناسی برسم توسط سنتهانحوه ارتباطم را با بیرون درست کنم و توسط خدمات از این دو محافظت کنم که تبدیل به یک فرد قابل قبول وسازنده اول برای انجمن بعد برای جامعه ام شوم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، A.Nasihat ، ناظر۳ ، Reza.z1362 ، ناظر۴
#3
عضویت در خانواده عضویت در محیط کار و تحصيل جامعه و......

ما انسانها برای بقا و ادامه زندگی نیاز با جمع بودن و زندگی و فعالیت گروهی داریم. در گذشته بخاطر خودخواهی و خود محوری و اجبار در مصرف به تنهایی و در انزوا زندگی کردیم و به نقطه یاس و نا امیدی رسیدیم از بدو ورود به انجمن سعی کردیم برای بقا عضو ناسازگار نباشیم به خودم و به خواسته های شخصی بها ندهم. با کار کردسنتها به این درک رسیدم که برای ماندن باید منافع مشترک را در نظر بگیرم به نظر و عقیده دیگران احترام بگذارم. اگر تو روابطم طبق سنتها حرکت کنم عضو قابل قبول و سازنده در هر جمعی خواهم بود و احساس تعلق میکنم.
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۳ ، Asghar.nasihatcon ، Reza.z1362 ، ناظر۴ ، ناظر9


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان