۱۳۹۸/۱۰/۳۰، ۰۳:۲۷ عصر
5. آیا گروه ما از هیچ یک ازرسانه های اجتماعی جهت ایجاد ارتباط بین اعضای خود استفاده میکند؟ اگر آری ، چگونه میتواند گمنامی اعضا را حفظ کند؟ چگونه مطمئن میشود که اعضایی که از رسانه های اجتماعی استفاده نمیکنند، حذف نشده اند؟
|
5. آیا گروه ما از هیچ یک ازرسانه های اجتماعی جهت ایجاد ارتباط بین اعضای خود استفاده م
|
|||||||||
|
۱۳۹۸/۱۰/۳۰، ۰۳:۲۷ عصر
5. آیا گروه ما از هیچ یک ازرسانه های اجتماعی جهت ایجاد ارتباط بین اعضای خود استفاده میکند؟ اگر آری ، چگونه میتواند گمنامی اعضا را حفظ کند؟ چگونه مطمئن میشود که اعضایی که از رسانه های اجتماعی استفاده نمیکنند، حذف نشده اند؟
۱۳۹۹/۴/۱۷، ۰۴:۴۲ صبح
گروه مستقیما این کار را به کمیته اطاع
رسانی واگذار کرده تا بتوانند به معرفی اصولی انجمن بپردازند و این کمیته با بررسی شرایط و انتخاب خدمتگزار و آموزش درست سعی در انجام این کار را دارند کار کمیته روابط عمومی و اطاع رسانی معرفی برنامه هست و گروه ها مستقا عمل نمی کنند مسولین کمیته روابط عمومی آموزش های ازم در جهت حفظ اهداف و منافع مشترک دیده اند
۱۴۰۰/۸/۱۱، ۰۴:۳۷ صبح
سلام
بله-در حال حاضر با پیشرفت رسانه ها و پیام رسان های مختلف گروه و هیئت ها از این مسئاله استفاده می کنند و اکثر اطلاعیه ها و گزارشات را در این رسانه ها ارجاع می دهند ولی برای اگاهی مابقی اعضاء که دسترسی ندارد و یا عضو این ها نیستند به صورت اطلاعیه در گروه و یا پرینت گرفتن آنها را نیز در جریان می گذارند.
| |||||||||
|
|