امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
5. این برنه چگونه خدمتگزاران مورد اعتماد جدید را می پذیرد و به آنها خوشامد می‌گوید؟ ا
#1
5. این برنه چگونه خدمتگزاران مورد اعتماد جدید را می پذیرد و به آنها خوشامد می‌گوید؟ از خدمتگزاران مورد اعتماد جدید چگونه حمایت می کنیم؟ تازه واردان به چه شکلی در خدمات شرکت می کنند؟
پاسخ
#2
در مورد خدمات آنها قضاوت نمی کنیم و آنها را در راستای بهتر خدمت کردن راهنمایی و حمایت می کنیم و خط مشی خدماتی آنها را مشخص می نمائیم تا دچار سردرگمی نشوند . . با باند بازی نکردن و فرصت خدمت دادن به همگان و رعایت اصل چرخش در رابطه با خدمتگزاران مورد اعتماد . خدمات را فرا خور توانایی خدمتگزاران به آنها واگذار کنیم انتظار خدمات حرفه ای و کامل از خدمتگزاران م ندارم و در بعضی مواقع به آنها فرصت اشتباه می دهیم و تمایل به خدمت آنها را با ناسازگاری و انتقادهای افراطی از بین نمی بریم - برای خدمتگزاران مورد اعتمد كارگاه آموزشی برگزار می کنیم تا از روند شرح وظایف و نحوه خدمات خود بیشتر آگاهی بدست آورند . در رابطه تازه واردان : تازه واردان را در چیدمان جلسه و کمک به منشی در برگزاری جلسه سهیم می کنیم در ساختار نیز تازه واردان ی که تمایل به خدمت دارند ابتدا فرصت آموزش دیدن در کمیته های فرعی را به آنها میدهیم و پس از آن در کمیته ها به عنوان بازواستفاده می کنیم . اساسنامه ساختار را طوری تنظیم کنیم که فرصت كاندید شدن متعادل برای کسانی که تمایل به خدمت دارند فراهم باشد و فقط طوری نباشد که عده خاصی بتوانند شرکت کنند و خدمات بین آنها در چرخش باشد . .
پاسخ
#3
درود بر شما دوستان 
در موقع رائ گیر در مورد آنها قضاوت نکنیم و آنها را آنالیز نمی‌کنیم 
همان طوری ک ب ما اعتماد شد ب آنها هم اعتماد کنیم و در کنار آنها باشیم ودر خدمت ب آنها کمک کنیم ن اینکه رو در رو با آنها باشیم
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان