در مورد خدمات آنها قضاوت نمی کنیم و آنها را در راستای بهتر خدمت کردن راهنمایی و حمایت می کنیم و خط مشی خدماتی آنها را مشخص می نمائیم تا دچار سردرگمی نشوند . . با باند بازی نکردن و فرصت خدمت دادن به همگان و رعایت اصل چرخش در رابطه با خدمتگزاران مورد اعتماد . خدمات را فرا خور توانایی خدمتگزاران به آنها واگذار کنیم انتظار خدمات حرفه ای و کامل از خدمتگزاران م ندارم و در بعضی مواقع به آنها فرصت اشتباه می دهیم و تمایل به خدمت آنها را با ناسازگاری و انتقادهای افراطی از بین نمی بریم - برای خدمتگزاران مورد اعتمد كارگاه آموزشی برگزار می کنیم تا از روند شرح وظایف و نحوه خدمات خود بیشتر آگاهی بدست آورند . در رابطه تازه واردان : تازه واردان را در چیدمان جلسه و کمک به منشی در برگزاری جلسه سهیم می کنیم در ساختار نیز تازه واردان ی که تمایل به خدمت دارند ابتدا فرصت آموزش دیدن در کمیته های فرعی را به آنها میدهیم و پس از آن در کمیته ها به عنوان بازواستفاده می کنیم . اساسنامه ساختار را طوری تنظیم کنیم که فرصت كاندید شدن متعادل برای کسانی که تمایل به خدمت دارند فراهم باشد و فقط طوری نباشد که عده خاصی بتوانند شرکت کنند و خدمات بین آنها در چرخش باشد . .