۱۳۹۹/۴/۱۰، ۰۸:۳۱ صبح
آگاهی درست دادن برای خدمات گروه - بالا بردن سطح آگاهی گروه - آگاهی از مشکلات گروه و کمک کردن در آن قسمت ها - اولویت بندی در خدمات بهتر و اصولی خدمت کردن خدمتگزاران . روش کاربردی دعوت اعضاءء قدیمی و باتجربه به گروه - برگزاری کارگاه - استفاده از تجربه افراد آگاه و با تجربه گروه . . روشی که کاربرد ندارد : تاکید و پافشار پر نظریات - آگاهی ندادن به گروه برای تصمیم گیری - شکستن گمنامی فرصت اشتباه ندادن . چگونگی عملکرد - حفظ اتحاد و امنیت گروه - استفاده به موقع از تجربیات خدمتگزاران آگاه