امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
نشریه خوانی
خویشتن‌پذیری به ما آزادی لازم را می‌دهد تا اقدام صحیح و درست بعدی را انجام دهیم، یا اگر لازم باشد در کمال آرامش صبر کنیم تا حرف یا عمل درست بعدی برایمان شفاف و پدیدار شود. زمانی که دیگر در میان طوفان نیستیم، می‌توانیم از راه‌ها و روش‌های مختلفی خودمان، بیماری‌مان و بهبودی‌مان را بشناسیم و درک کنیم. ما می‌توانیم در زمان حال و لحظه خود واقعی‌مان باشیم، بدون اینکه بترسیم یا عذر‌خواهی کنیم و بدون اینکه به تائید دیگران نیاز داشته باشیم، یا خود را توجیه کنیم. 


پاک زیستن (صفحه ۲۵۷)
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۱۶ ، ناظر9 ، ناظر۳ ، ناظر14 ، ناظر۴ ، Darush sistan ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu
اوایل زمان پاکی یک آشفته‌ی کامل بودم. مشکل می‌توانستم دو جمله با کسی صحبت کنم. از همه چیز و همه ‌کس می‌ترسیدم. نمی‌دانستم با دوازده قدم چه‌کار باید کرد. از آن بدتر نمی‌توانستم از هیچ ‌کس بخواهم که کمک‌ام کند. من به هیچ‌ کس و هیچ چیز اعتماد نداشتم. اگر چه شنیده بودم خیلی مهم است که کسی را بعنوان راهنما برگزینم اما درد دل با یک غریبه اندیشه‌ای بسیار وحشتناک بود. وحشتناکتر از آن، فکر این بود که اگر کسی را انتخاب نکنم ممکن است دوباره موادمخدر مصرف کنم.

"کتاب راهنما و رهجو
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۱۶ ، ناظر9 ، ناظر۴ ، ناظر14 ، Darush sistan ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu
نشریات به ما می گویند که ما " تبدیل به اعضای قابل قبول ، مسئول و سازنده اجتماع خواهیم شد." اما در همان حال هشدار می دهند که :" ما نباید پذیرش اجتماعی را با بهبودی برابر بدانیم." هر دو گفته حقیقت هستند، اما معنای یکسان و منحصر به فرد ندارند. هر یک از ما تعریف خاص خود از عضو سازنده اجتماع داریم.

( پاک زیستن ص ۲۰۳)
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر14 ، ناظر۳ ، Darush sistan ، ناظر۱۶ ، ناظر9 ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu
اغلب زمانی که ما ضعف های مان را بر ملا میکنیم،، اشتباهات مان را میشماریم و صادقانه درباره ی ترس های مان صحبت می کنیم ، رهجو های مان به ما اعتماد بیش تری می کنند . این نوع مشارکت صادقانه هم چنین به ما یادآوری می کند که ما صرفا یک انسان هستیم و نه نیروی برتر رهجوی خود.
.
کتاب راهنما و رهجو .. ص 68
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۱۶ ، Darush sistan ، ناظر9 ، حوریا ___Bu
حضورِ طولانی مدت در انجمن به این معنی نیست که ما همه چیز را میدانیم و ما جوابِ تمام سوالات را داریم.
ما هیچگاه از این قدم‌های ساده که ما را پاک و رها نگه میدارد فارغ التحصیل نمیشویم...

پاک زیستن ص ۶

اگر دارید عکسی می‌گیرید که قصد دارید آنرا در شبکه های اجتماعی منتشر کنید از تمام کسانی که در قابِ تصویر هستند بپرسید: اشکالی ندارد من این عکس را در شبکه ی اجتماعی منتشر کنم؟ همواره به خواست کسانیکه ترجیح می‌دهند در عکسِ شما نباشند احترام بگذارید...

(پمفلتِ رسانه‌های اجتماعی و اصولِ راهنمای ما)

اگر دارید عکسی می‌گیرید که قصد دارید آنرا در شبکه های اجتماعی منتشر کنید از تمام کسانی که در قابِ تصویر هستند بپرسید: اشکالی ندارد من این عکس را در شبکه ی اجتماعی منتشر کنم؟ همواره به خواست کسانیکه ترجیح می‌دهند در عکسِ شما نباشند احترام بگذارید...

(پمفلتِ رسانه‌های اجتماعی و اصولِ راهنمای ما)
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر20 ، ناظر9


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان