امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ارتباطات و خدمات مؤثر
#3
 این فصل جهت ارائه ي خدمات مؤثر در روابط عمومی روش هایی را مطرح می کند که شامل ابزارهاي متنوع برنامه ریزي ، ایده هایی براي چگونگی سازماندهیهرچه مؤثرتر خدمات و خط مشی هاي ارتباطی است.
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، حوریا ___Bu ، ناظر14


پیام‌های داخل این موضوع
ارتباطات و خدمات مؤثر - توسط admin.a - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴، ۱۲:۰۰ عصر
RE: ارتباطات و خدمات مؤثر - توسط امیر عباس.ک - ۱۳۹۹/۴/۳۱، ۰۸:۵۲ صبح
RE: ارتباطات و خدمات مؤثر - توسط امیر عباس.ک - ۱۳۹۹/۵/۱۱، ۰۶:۱۹ صبح
RE: ارتباطات و خدمات مؤثر - توسط Darush sistan - ۱۴۰۱/۱/۱۳، ۰۶:۲۲ عصر
RE: ارتباطات و خدمات مؤثر - توسط mosafer8707 - ۱۴۰۲/۸/۱۹، ۰۸:۱۶ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان