امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 11:پیام رساندن چه نفعی برای من دارد ؟
#1
سوال 11:پیام رساندن چه نفعی برای من دارد ؟
پاسخ
 سپاس شده توسط ssaeedg ، حـمـیـد ، ناظر9 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#2
پیام رساندن نیرویی را درمن ایجاد می کند که بتوانم سفربهبودی خود را ادمه دهم ، یعنی احساس ارزش می کنم وحس سپاسگزاری درمن تقویت واصل
گمنامی را رعایت می کنم واز خودخواهی جدامی شوم و عشق وایثار
وبخشش راتجربه می کنم و باعث زنده
نگه داشتن تجاربم شده وبه اصول برنامه اعتماد بیشتری پیدامی کنم و
زنده وشاداب وپاک بوده وحال خوبی
راتجربه می کنم و سپاسگزار خداوند می باشم .
پاسخ
 سپاس شده توسط ssaeedg ، حـمـیـد ، ناظر9 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#3
وقتی من از بیماری یا بهبودی و تاثیر آن بر روی خود صحبت میکنم و یا زمانی که سعی در رساندن آن به فردی دیگر هستم در واقع دارم دانش خود و عملکرد خود را نیز مورد بررسی و اصلاح یا تاکید قرار میدهم زمانی که به کسی توصیه و یا پیشنهادی میکنم البته خود هم برای اقدام به آن تلاش نموده و تمرین میکنم در حین بازگویی سوالی به منابع خود سری زده و خود را در محک جدی قرار میدهم در حقیقت پیام دادن بیشترین کمک را به من میکند اولا خودرا به اصول معتقدتر و آگاه تر و ایمان خود را به برنامه وسیعتر مینماید اگر پیاممان را نرسانیم این جریان متوقف میشود برای حیات خودمان نیازمند دادن پیام به دیگران هستیم با جذب تازه واردان بقای ما تضمین میشود.
پاسخ
 سپاس شده توسط ssaeedg ، حـمـیـد ، ناظر9 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#4
تمرین اصل روحانی امانت داری وعشق بلاعوض.
برای اینکه تعهد بیشتری برای بهبودی شخصی خودمون داشته باشیم واین تعهد با انگیزه پیام رسانی ممکن است.
به اجرا گذاشتن اصل شکرگذاری.
خدمت به خود و دیگران و احساس ارزشمند بودن.
بهبودی ما بستگی به وحدت ما داره.
بیرون آمدن ورسیدن به تشابه وهمسانی وارتباط با دیگران.
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر9 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#5
داریوش معتاد
اولا که من امانتی داده شده و با این کار امانتداری میکنم.دوما من با این کار احساس ارزش می کنم سوما با در میان گذاشتن انچه که دارم آن را برای خودم هم حفظ می کنم.
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر9 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#6
اگرپیام رسانی نبود الان من هم نبودم
باپیام رسانی می توانیم به دیگر معتادان بگویم که شما هم فرصت زندگی دارید
پاسخ
 سپاس شده توسط Nazer 5 ، حـمـیـد ، ناظر9 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#7
من رسالتم و پاک بودن و پاک ماندنم در گروع این پیام رسانی است 
چرا ک باید و باید این پیام ب دیگر دوستان همدرده من برسد و با پاک شدن انها من حس شادمانی
پاسخ
 سپاس شده توسط Darush sistan ، حـمـیـد ، ناظر9 ، ناظر10 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#8
سلام
من پس از لغزش در زندان دوباره کتاب پایه دیدم و وصل شدم.امروزه هم ده ساله که با کمیته زندانها هم فعالیت می کنم و سعی می کنم بقیه هم فرصت زندگی به روال برنامه رو بدست بیارند.
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر9 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#9
11_باپیام رسانی قدرشناس ومسئولیت پذیرمیشوم،احساس میکنم که کم فروشی نکرده ام وپیام عشق وامیدو بهبودی راکه بمن داده اندوکمکم کرده سالها پاک بمانم وسالم زندگی کنم بدون کوچکترین چشمداشت مادی،وبدون خودخواهی وتاییدطلبی وخودبزرگ بینی،دراختیاردوستی که درعذاب است بگذارم.بارساندن پیام،اول خودم ازحالت فراموشی خارج میشوم،مابادرمیان گذاشتن آنچه که داریم میتوانیم آنرا حفظ کنیم،وپاک بمانیم وبعدباعث میشودکه خودم هم عملکردداشته باشم وچیزهایی که به دیگران میگویم خودم هم بشنوم. باپیام رسانی
زندگیم برای بارچندم معناومفهوم تازه ای پیدامیکندودوباره احساس ارزش میکنم، حس میکنم به آن بیداری روحانی که نوید انجمن است رسیده ام وشریک دردوغم دیگران میشوم گذشته خودم رافراموش نمیکنم وبه این باور دوباره میرسم اون طرف هیچ خبری نیست، بردبارتروصبورترمیشوم مراقب زبان وگفتارم هستم ودیگرزیادی وبیجهت حرف نمیزنم وباپیام رسانی سعی میکنم تاجایی که درتوان دارم دین خودم را به انجمن ادا کنم خصوصا به آن دوستی که برای اولین باربااحساس مسئولیتی که درقبال یک همدردداشت پیام انجمن رابه من رساند وشاکروسپاسگزارخداوند واصول باشم.
زمانیکه همدردانم رامیبینم وبامشکلات آنهاروبرومیشوم احساس منحصربفرد بودن ازمن گرفته میشودوحس همدردی وهمدلی ام بیشترمیشودوسعی میکنم قابلیت هایم رانسبت به آنچه که میگویم بیشترکنم وخودم هم قویتربشوم.
باپیام رسانی تجربه بهبودیم رامرور کرده وبیشترمیکنم.رساندن پیام به معتادی که هنوزدرعذاب است کمکم میکندتااززیر چتر عجزهایم خارج نشوم،عملکردداشته باشم ودرمسیربهبودی ثابت قدمترباشم.
مهمترین فایده پیام رسانی برای من تسلیم،فروتنی ویادگرفتن کمک به دیگران است.
بابکارگیری اصول روحانی 12قدم در پیام رسانی بصورتی قابل ملاحظه وچه زیبا ابزاردست وقدرت اجرای نیروی برترمان میشویم.
باهربارپیام رسانی درک زیباتری ازبهبودی واصول روحانی ونیروی برترم پیدامیکنم وبیشتربه این باورقلبی میرسم که مامعجزه ودورنمای امیدیم،مانمونه های مشخص کارآیی این برنامه روحانی هستیم ما شاهد زنده ایم وشادی ما از پاک بودن وسالم زندگی کردن جاذبه ایست برای معتادانی که هنوز در عذابند.?
پاسخ
 سپاس شده توسط Darush sistan ، حـمـیـد ، ناظر9 ، ناظر10 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#10
پیام رساندن یعنی منافع مشترک،دریافت پیام گسترش دادن پیام.معتادی که خواهان بهبودیست تلاش می‌کند وارده قدم راکارکندوبه مرحله اجرابگذاردنفع آن درعملکردش میباشدوقتی موادنمیزنیم باید کاری کنیم بیماری داریم لاعلاج پیشرونده کشنده که هر لحظه مارابه مرگ نزدیک میکندمابایداین هدیه خداوندی راباعملکردخودانتقال دهیم تمایلات رابیشترکنیم روشن بین باشیم مسیررامشخص کنیم برای ورودوجذب تازه‌وارد اصول رااجراکنیم تانفعش بمانم برسد
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، حـمـیـد ، ناظر10 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#11
سوال 11:پیام رساندن چه نفعی برای من دارد ؟(قدم۱۲) 
ما درمورداینکه باید پیام رسانی بکنیم یا نه؟ حق انتخابی نداریم ، و تنها حق انتخاب ما در مـورد چگـونگی پیام رسـاندن اسـت .
چـون اگـر پیـام نـرسـانیـم ،
 دوبـاره بـه خـواب خـواهیـم رفـت .
پیام رسانی ما را با جایی که آمده ایم و جایی که 
هم اکنون هستیم و میخاهیم برویم وصل میکند .
پیام رسانی هم یک تعهد ومسؤلیت است چون بقای ما را تضمین میکند ،یک فرصت برای بازپس دادن دین مان به NA و نوعی سپاسگذاری است.
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر9 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#12
سلام
کسانی بودند به دنبال دسترسی به معتاد پیام انجمن را برسانند و من پیام گرفتم پس اول من هم پیام می رسانم که دیگری هم بیاید-احساس ارزش می کنم و از تجربیاتی که فکر می کردم بدردم نمی خورد حالا ارزش پیدا می کند...
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر10 ، ناظر9 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#13
سلام

- اولین منفعت من در دیدن  مصرف وعاقبت مصرف است. دومین منفعت من آشنا شدن با اعضاء تازه و تفکرات و تجربیات جدید است- سومین منفعت من مسئولیت پذیر شدن است...
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر10 ، ناظر9 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#14
پیام رساندن یعنی حامل امیدوانرژی مثبت بودنه
قدرتدنامحدودلطف وبرکت خداشادی درونی وامیدفراوان
بمن میده پیام رسان قسمتی ازخودپیامه
بابارانرژی پیام ومهمتراینکه خودم هم این 
انرژی وامیدرادریافت میکنم
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، یاسی ، راکی ، ناظر10 ، ناظر9 ، ناظر۱۶ ، ناظر14 ، حوریا ___Bu
#15
من امیرم معتاد
رساندن پیام یا بهتره بگم سعی در رساندن پیام به من کمک کرد تا بتونم خودمو یه حلاجی کنم یاد گرفتم که کجا کدوم قسمت پیامم از روی خودخواهی و کنترل هستش و کدوم قسمت پیامم از روی نگرانی و سعی کردم اشتباهاتمو جبران کنم یا به اونا اقرار کنم و شروع کنم به جبرانشون
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر10 ، ناظر9 ، ناظر۱۶ ، ناظر14 ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu
#16
پیام رساندن یعنی خدمت یعنی قاب برنامه درتپش یعنی بودن وجودداشتن یاداوری خودپیام یعنی قبول تعهدومسیولیت یعنی صلح ارامش
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر۳ ، ناظر۱۶ ، ناظر14 ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu
#17
۱ چون اصل صداقت هست نمیتوانم به کسی چیزی بگویم ولی خود عمل نکنم این باعث می‌شود عمل کرده من هم بالا برود 
۲ زمانی که من پیام رسان باشم باید بهبودی خود را هم نشان دهم و نلغزم این امر با تکرار و تمرین برایم یک الگو و عادت میشود و پس از مدتی درونم رسوخ میکند
Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۳ ، ناظر9 ، حوریا ___Bu


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: