۱۴۰۰/۵/۶، ۰۷:۳۳ صبح
درمورد خودم وضررها وصدماتی که به جسمم وارد کردم ، درمورد خانمم وظلم هایی که به او کردم ، درمورد بچه هایم که در زمان مصرف پدر خوبی برایشان نبودم ونتوانستم بزرگ شدنشان راببینم بخاطر اینکه در زمان مصرف از اجرای احکام الهی منجمله نماز وکمک به نیازمندان غافل بودم از خودم خجالت می کشم ولی ایمان دارم گر تمایل داشته باشم وبتو.انم در مسیر بهبودی باشم می توانم زندگی را آنطور که می خواهم بسازم وپدری مقبول برای خانواده وفرد قابل قبولی برای جامعه باشم برام دعا کنید که بتونم موفق بشم

