امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال30 : اعتياد من باعث بروز چه مشكلاتي براي من در بين دوستان شده بود؟
#11
با سلام
 قطع رابطه با دوستان صمیمی بخاطر آزاردادن آنها ، دوری کردن از بعضی از دوستان صمیمی به خاطر حسادت ، قطع رابطه بخاطر سوء استفاده کردن از آنها ، قطع رابطه به خاطر بدقولی نسبت به قول وقرارهای خود ، بی توجهی متقابل نسبت به هم ، دوری کردن از آنها به خاطر اینکه متوجه اعتیادما نشوند ، دوستان سالم خود را تحقیر کردیم و آنها رانچسب وغیر قابل تحمل خواندیم Heart
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، حـمـیـد ، ناظر14 ، ناظر۸ ، حوریا ___Bu


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال30 : اعتياد من باعث بروز چه مشكلاتي براي من در بين دوستان شده بود؟ - توسط kakam04 - ۱۴۰۰/۸/۲۸، ۰۳:۲۱ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان