امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 9 : آیا تفکر درباره توقعات جامعه مرا آزار می دهد و می ترسم که نتوانم هیچوقت خود
#15
نه منوازارنمیده چون مفهوم بهبودی برایم بنوعی احترام بقانون
وقانون مداریست امروزلغت اخلاقی برای من اصول 
روحانیست ودرمسیربهبودی بودن
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، یاسی ، یثنا ، ناظر20 ، ناظر۴ ، ناظر۱۶ ، حوریا ___Bu ، ناظر14


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 9 : آیا تفکر درباره توقعات جامعه مرا آزار می دهد و می ترسم که نتوانم هیچوقت خود - توسط Mehran270 - ۱۴۰۱/۹/۸، ۰۵:۲۴ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان