امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 1 : تجربه کلی که از کارکرد قدم ها بدست اورده ام چیست ؟
#19
کارکردقدمها به من کمک کردتا باخودم به صلح واشتی برسم ودست ازسرزنش جنگ  سرکوب احساساتم وانجام رفتارهای بیمارگونه دست بکشم وزندگیم برمبنای اصول روحانی قدمها شکل بگیرد روابطم باخودم بادنیای اطرافم وخداوند مثبت ودرمسیررشدوتکامل قراربگیرد
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۴ ، ناظر۳ ، A.Nasihat ، ناظر9 ، حـمـیـد ، ناظر۱۶ ، ناظر14


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 1 : تجربه کلی که از کارکرد قدم ها بدست اورده ام چیست ؟ - توسط حوریا ___Bu - ۱۴۰۳/۳/۱۱، ۰۹:۳۱ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان