۱۴۰۳/۴/۱۶، ۰۵:۵۹ صبح
در قدم چهارم من ترسهایم چندبرابر میشود از قضاوت شدن میترسم از پیدا شدن درونم وشناخت من توسط راهنمایم میترسم از بر ملا شدن میترسم از تحقیر میترسم اما همه این ترسها ریشه بیماری من است ومن زمانی که در یک جلسه وبا راهنما ترسهایم را اقرار میکنم میتوانم به سلامت از این قدم هم گذر کنم

