امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 31 : از چه چیز یا چه کسی می ترسم ؟ چرا ؟
#15
در قدم چهارم من ترسهایم چندبرابر میشود از قضاوت شدن میترسم از پیدا شدن درونم وشناخت من توسط راهنمایم میترسم از بر ملا شدن میترسم از تحقیر میترسم اما همه این ترسها ریشه بیماری من است ومن زمانی که در یک جلسه وبا راهنما ترسهایم را اقرار میکنم میتوانم به سلامت از این قدم هم گذر کنم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۴ ، ناظر۳ ، ناظر9 ، ناظر14 ، ناظر۱۶ ، حـمـیـد ، ناظر20


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 31 : از چه چیز یا چه کسی می ترسم ؟ چرا ؟ - توسط کمیل مقدم - ۱۴۰۳/۴/۱۶، ۰۵:۵۹ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان