۱۴۰۳/۵/۳، ۰۲:۵۱ عصر
(۱۳۹۸/۱۱/۲، ۰۵:۳۷ عصر)admin.a نوشته است: 6. در چه حالت هایی به کارگری استقلال میتواند بر دیگر گروه ها و na در کل تاثیر منفی بگذارد؟باسلام
من معتاد درگذشته از کلمه استقلال شخصی سو استفاده میکردم و زندگی داشتم بی مسئولانه اما با ورودم به انجمن به عنوان عضو به این درک رسیدم که با عضویتم استقلال پیدا میکنم اما همراه با مسئولیت ودرزمانهایی هست که با خودمحوری،رقابت،تجمل گرایی در گروه،تعصب،و....باعث میشوم این سنت را درنظر نگیرم و خیلی راحت تاثیرات منفی بگذارم.در کل زمانی در مسیر بهبودی نباشم عملکردی بیمارگونه در گروه را به نمایش خواهم گذاشت

