امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 41 : چگونه تسلیم در قدم یک به من در قدم سوم کمک می کند ؟
#20
تسلیم قدم 1 نا آگاهانه بود و من از سر اجبار قبول کردم چون زندگیم کاملا بهم ریخته بود تا به قدم سوم برسم یکسری شواهد را دیدم و متوجه تغییرات خودم شدم و آنها را باور کردم . تسلیم قدم 3 دیگر از روی ناچاری و اجبار نبود، بلکه به این باور رسیدم و پذیرفتم که تنها راه برای شروع مسیر بهبودی و در بهبودی ماندن ، تسلیم اصول بودن است. تسلیمی که باید همراه آگاهی روشن بینی صداقت و تمایل باشد ، تسلیم قدم 3 من را هدفمند کرد و مسیر زندگیم را روشن کردتصمیم گرفتم تسلیم باشم و دست از اراده شخصی بردارم ، خواستم تا خداوند بر زندگیم مستولی باشد، با تسلیم و تصمیم قدم سوم از انکار خارج شده و به خداوند اعتماد کردم. سخت است دست برداشتن از لذت طلبی و زیاده خواهی و افراط و تفریط و خود محوری ، اما اجازه دهیم تا خداوند کمک مان کند.
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، A.Nasihat ، Asghar.nasihatcon ، حـمـیـد ، ناظر۱۶ ، ناظر۱۸ ، Reza.z1362 ، ناظر۸ ، ناظر20 ، ناظر2 ، حوریا ___Bu


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 41 : چگونه تسلیم در قدم یک به من در قدم سوم کمک می کند ؟ - توسط mosafer8707 - ۱۴۰۳/۷/۲، ۱۱:۲۰ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان