۱۴۰۳/۷/۱۰، ۰۹:۵۲ عصر
من خلا بزرگ روحانی دارم و به دنبال چیزهای متفاوتی هستم همین مسئله باعث می شود به چیزهای متفاوت گرایش پیداکنم باعث می شود تعادلم از دست بدهم و از جنبه های متفاوت جسمانی روانی و روحانی و احساسی تحت تاثیر قرار بگیرم این امر ( تحت تاثیر قرار گرفتن بیماری ) بر روی روابط من ( خودم – خدا و دیگران و دنیای دوربرم ) تاثیر منفی می گذارد – با دیگران وارد جنگ می شوم به هر شکلی بدون در نظر گرفتن دیگران می خواهم به گرایشاتم برسم از خدا و اصول روحانی دور می شوم – وارد جنگ و خود ازاری می شوم – ما در این قسمت با بیماری اعتیاد اشنا می شویم یعنی چیزی که تا اخر عمر با ما است و باید بدانیم هر روز شکل و فرم خاص و متفاوت ظاهر می شود و معمولا از طریق وسوسه و اجبار – عادات خودمحورانه و نواقص اخلاقی در زندگی من و اطرافیانم تاثیر می گدارد – من با کارکردن این سوالها فقط با اگاهی از این بیماری و کار کرد این قدم ها می توانم خودم و بیماریم را بشناسم و بدانم وقتی از روی بیماریم عمل می کنم بر تمام قسمت های زندگیم وشخصیت خودم – جسمانی روانی و روحانی و احساسیم تاثیر می گذارد و حال خوبی تجربه نمیکنم

