امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 1- آیا گروه شما جلسات اداری منظم برپا می‌کند؟
#26
جلسات اداری منظم یعنی اینکه سر وقت برگزار شود و در شکل‌گیری یک وجدان گروهی آگاه نقش داشته باشند .بهتر است اول به مشکلات گروه بپردازیم و این سوال که چقدر در پیام بهبودی موفق هستیم . مثلاً تازه وارد به جلسه جذب می‌شود ویا وقتی جذب می‌شود به شرکت در جلسه ادامه می‌دهد یا می‌رود یک گروه دیگر.  در ایران و چه در na جهانی در جلسات  اداریش تنش به وجود می‌آید ولی اینطور نباشد ما باید سعی کنیم فضای بهبودی که سعی در به وجود آوردن جلسات بسته را داریم همان فضا را در جلسات اداری داشته باشیم .جلسات اداری منظم یعنی برگزاری آن در زمان و نظم موجود در جلسات است
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۳ ، Asghar.nasihatcon ، ناظر9 ، ناظر۴ ، حـمـیـد ، حوریا ___Bu ، Reza.z1362 ، ناظر۱۸


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 1- آیا گروه شما جلسات اداری منظم برپا می‌کند؟ - توسط A.Nasihat - ۱۴۰۳/۸/۴، ۱۰:۵۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان