۱۴۰۳/۸/۴، ۱۰:۵۱ صبح
جلسات اداری منظم یعنی اینکه سر وقت برگزار شود و در شکلگیری یک وجدان گروهی آگاه نقش داشته باشند .بهتر است اول به مشکلات گروه بپردازیم و این سوال که چقدر در پیام بهبودی موفق هستیم . مثلاً تازه وارد به جلسه جذب میشود ویا وقتی جذب میشود به شرکت در جلسه ادامه میدهد یا میرود یک گروه دیگر. در ایران و چه در na جهانی در جلسات اداریش تنش به وجود میآید ولی اینطور نباشد ما باید سعی کنیم فضای بهبودی که سعی در به وجود آوردن جلسات بسته را داریم همان فضا را در جلسات اداری داشته باشیم .جلسات اداری منظم یعنی برگزاری آن در زمان و نظم موجود در جلسات است

