امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 1 : تجربه کلی که از کارکرد قدم ها بدست اورده ام چیست ؟
#20
سپاسگزاری هایم بیشتر شده ترس از تجربه احساسات جدید و اتفاقات جدید کمتر شده رابطه هایم صمیمی تر  و چهارچوب تر شده است افکارم برای آینده بهتر شده(( برنامه ریزی و فقط برای امروز برای ساختن آینده))به شدت وقتی کار اشتباه میکنم اذیت میشم قرار نیست چیزی تمام شود و قدمها یک مسیر است
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۳ ، حـمـیـد ، ناظر۴ ، ناظر9 ، ناظر2 ، حوریا ___Bu ، ناظر۱۶ ، ناظر14


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 1 : تجربه کلی که از کارکرد قدم ها بدست اورده ام چیست ؟ - توسط mosafer8707 - ۱۴۰۳/۸/۱۵، ۱۱:۴۹ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان