۱۴۰۳/۱۲/۱۶، ۰۸:۵۶ صبح
آیا اخیرا شخصی، مکان یا چیزی من را وسوسه کرده؟ بله قضاوت کردن من، زود رنجی، خشم، قرور کاذب من باعث بروز مشکل شد که این سوال تراز احساسات نسبت به خود و واکنش های درونم را آشکار وسوسه های من را خونسا میکند وقتی که شناسی میکنم وسهم خودم راانجام میدم بیماری ام را با راهنما، دوست درحال بهبودی، ویا در جلسه اقرار میکنم یعنی جلو وسوسه واجبار میگیرم، امروز جاومکان بیماری اعتیاد درون من همه جا ودر هر مکان میتونه باشه، مثل، صف نونوای، نوبت دکتر، بیمارستان، بازاز، خانواده، محل کار، کارفرما، و....، هرجایی که باب میل من نباشه میتونه فعالیت کنه؟ ومن از مسیر بهبودی شخصی باز دارد

