امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 4- وقتی فکری به سرم می زند آیا فوری و بدون در نظر گرفتن پیامدهایش به آن فکر عمل
#56
فکر موزی کشنده وپیشرونده درگذشته که چیزی به عنوان ترس، پشیمونی، قرور، منیت، ازخود رازی، بزرگ نمایی، خودکم بینی، خود فریبی و.......کلی احساس های دیگه که امروز شناختم بخش خصوصی زندگی من بود که هنوز هم تو قسمت های مختلف زندگی من موزیانه وفریب دهند کار خودش انجام می‌دهد، ؟پیام سوال چقدر می تونم باخودم کنار بیام، آیا تونستم بابت رفتارهای زدارزشی خودم به کسی اعتماد کنم، آیا در راستای افکار واحساس وابستگی وغیره قابل اداره بودن زندگی مشورت میکنم، آیا عمل کرد دارم، ؟من با تمام وجود بی حوصلگی وبی تفاوتی های که میاد وجلوی بهبودی و سلامت عقل را بگیرد سعی کردم باحضور در جلسه، باراهنما، قدم وسنت جلو پیشرفت را بگیرم تا راه تازه ای برای زندگی پیدا کنم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر۱۶ ، ناظر۳ ، ناظر۴ ، ناظر14 ، حـمـیـد


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 4- وقتی فکری به سرم می زند آیا فوری و بدون در نظر گرفتن پیامدهایش به آن فکر عمل - توسط انجمن معتاد گمنام ۲۱ - ۱۴۰۴/۴/۶، ۰۸:۵۸ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان