امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 1 : تجربه کلی که از کارکرد قدم ها بدست اورده ام چیست ؟
#22
تجربه ام ازکارکردقدمهاارامش نسبیه ک دارم درکم ازدنیازندگی بهترشده خودموبهترتحمل میکنم روابطم کارامدتربهتروباحساب وچهارچوبه قدرداشته هامومیدونم ودرواقع ن دوست دارم جای کسی باشم ن خودم ن شخصیتم داشته هام خانوادم و....بادنیاعوض نمیکنم امروزشادوارومم وازاین بابت خداراشکر
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر۳ ، ناظر14 ، حوریا ___Bu


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 1 : تجربه کلی که از کارکرد قدم ها بدست اورده ام چیست ؟ - توسط مهران ... - ۱۴۰۴/۴/۸، ۰۴:۰۹ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان