۱۴۰۴/۴/۸، ۰۴:۰۹ عصر
تجربه ام ازکارکردقدمهاارامش نسبیه ک دارم درکم ازدنیازندگی بهترشده خودموبهترتحمل میکنم روابطم کارامدتربهتروباحساب وچهارچوبه قدرداشته هامومیدونم ودرواقع ن دوست دارم جای کسی باشم ن خودم ن شخصیتم داشته هام خانوادم و....بادنیاعوض نمیکنم امروزشادوارومم وازاین بابت خداراشکر

