امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 8 : آیا اخیرا شخص ، مکان و یا چیزی من را وسوسه کرده است ؟
#46
چیزی که من را وسوسه می‌کند انحراف فکری من نه موادمخدر بلکه وسوسه قضاوت کردن، تنبلی کردن، دروق گفتن، ویاجنس مخالف، پاتوق بازی،کلوپ بازي، امروز با این وسوسه ها آشنا شدم آیا توان مقابله بااین نواقص دارم؟آیا ازنقصی استفاده مي کنم لذت می برم یا درد میکشم؟آیا امروز درک متقابل دارم؟آیا باخودم به صلح رسیده ام؟آیا شهامت اقرار به اشتباه دارم، جلسه، راهنما، دوست بهبودی، احترام به خود، دیگران وارزش های خود دراولویت قرار داده ام، معمولا من اشتباه می‌کنم مهم اینکه پذیرش اشتباه را دارم یا نه ولش کن درست میشه این سؤال تمام خوب و بد وجود مرا باوجدان بیدار یا بیداری روحانی حاصل‌ ازبرداشتن این قدم ها که ماکوشیدیم کلیه نواقص شخصیت خورا برطرف کنیم با کمک یک نیروی برتر، مثل خداوند، راهنما، جلسه، دوستان بهبودی، نشریات و........اعلام پاکی به من کمک کرد
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۳ ، ناظر9 ، ناظر۱۶ ، ناظر14 ، حـمـیـد


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 8 : آیا اخیرا شخص ، مکان و یا چیزی من را وسوسه کرده است ؟ - توسط انجمن معتاد گمنام ۲۱ - ۱۴۰۴/۴/۱۷، ۰۵:۴۹ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان