امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 30: رفتار من چگونه به افزوده شدن احساس گناه و خجالت در من کمک میکند ؟
#11
اگر به خاطر یک اشتباه به دادگاه می‌رفتم یکبار محکوم و یک بار  تاوان میدادم .
ولی من با مرور هر بار آن اتفاق خود را یک بار دادگاهی می‌کنم  و دست از خودآزاری برنمیدارم  و بارها بارها خودم را دادگاهی میکنم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۳ ، ناظر20 ، ناظر14


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 30: رفتار من چگونه به افزوده شدن احساس گناه و خجالت در من کمک میکند ؟ - توسط هویار - ۱۴۰۴/۷/۱۶، ۰۹:۲۹ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان