۱۴۰۴/۷/۱۶، ۰۹:۲۹ عصر
اگر به خاطر یک اشتباه به دادگاه میرفتم یکبار محکوم و یک بار تاوان میدادم .
ولی من با مرور هر بار آن اتفاق خود را یک بار دادگاهی میکنم و دست از خودآزاری برنمیدارم و بارها بارها خودم را دادگاهی میکنم
ولی من با مرور هر بار آن اتفاق خود را یک بار دادگاهی میکنم و دست از خودآزاری برنمیدارم و بارها بارها خودم را دادگاهی میکنم

