امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 35 : به خاطر ترسهایم ، چگونه خود را فریب داده ام یا به خودم کلک زده ام ؟
#15
بنام خدا سلام به همدردان عزیز 
در طول زندگی بیشترین حسی که داشتم حس ترس بود بخاطر ترسهایم همیشه از رویا رویی از زندگی و مسائل روزمره ام فراری بودم 
مسائل زیادی در درون و بیرون از خودم بودند که انها را نادیده گرفتم، نتوانستم احساساتم رو بیان کنم، در مورد انها نتوانستم صحبت کنم هیچ وقت به خودم اجازه ی ریسک کردن را ندادم همیشه سعی کردم ترسهایم را دور بزنم و از کنارشان رد بشوم واین کارا با فریب خودم و دراصل کلک زدن به خودم انجام میدادم چون توانایی نگاه کردن به ترس ها و رد شدن از وسط ترسهایم را نداشتم چون تنها و بی پناه و بدون حامی بودم 
مثلادر کودکی به شدت احساس بدبختی و سر خوردگی و غم داشتم و نتوانستم با این درونیاتم روبه رو بشوم و خودم را با مصرف سیکار و مصرف الکل فریب میدادم تا احساس خوشبختی و شادی کنم،
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر۳


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 35 : به خاطر ترسهایم ، چگونه خود را فریب داده ام یا به خودم کلک زده ام ؟ - توسط ata sh - ۱۴۰۴/۱۱/۲۴، ۰۹:۳۹ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان