امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 17:چرا احساس هم سانی وهم دلی به این اندازه مهم است ؟
#11
قبل از برنامه هر کس مرا خواست کمک کند من قبول نمی‌کردم و میگفتم او مرا نمی فهمد و..... 
اما در برنامه این وجه مشترک این درد مشترک و همدلی و همسانی که من هم مانند آنها هستم و منم میتونم مرا پاک نگه داشت آنها الگوی من بودند پس حال وضیفیه من هم این است الگوی دیگری باشم
کمک معتاد دیگر به من  و کمک من به معتاد دیگر  ما مانند یک زنجیر به هم وصلیم

(۱۴۰۲/۲/۱۵، ۰۴:۵۰ صبح)آریا داریوش نوشته است: درود

==من تنها قبودن را دوست دارم اما در زمان مصرف عادت من بوده و من را از جامعه دور کرده بود. بعد از ورود به انجمن من باید با این تفکر مقابله می کردم و این مقدور نبود مگر با  هم دلی وهم سان بودن با اعضاء دیگر در جلسات...
آفرین اروین
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر۳ ، ناظر14 ، ناظر9 ، حوریا ___Bu


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 17:چرا احساس هم سانی وهم دلی به این اندازه مهم است ؟ - توسط arvin.flow - ۱۴۰۵/۲/۲، ۰۸:۳۲ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان