۱۴۰۵/۲/۲، ۰۸:۳۲ عصر
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۱۴۰۵/۲/۲، ۰۸:۳۳ عصر، توسط arvin.flow.)
قبل از برنامه هر کس مرا خواست کمک کند من قبول نمیکردم و میگفتم او مرا نمی فهمد و.....
اما در برنامه این وجه مشترک این درد مشترک و همدلی و همسانی که من هم مانند آنها هستم و منم میتونم مرا پاک نگه داشت آنها الگوی من بودند پس حال وضیفیه من هم این است الگوی دیگری باشم
کمک معتاد دیگر به من و کمک من به معتاد دیگر ما مانند یک زنجیر به هم وصلیم
اما در برنامه این وجه مشترک این درد مشترک و همدلی و همسانی که من هم مانند آنها هستم و منم میتونم مرا پاک نگه داشت آنها الگوی من بودند پس حال وضیفیه من هم این است الگوی دیگری باشم
کمک معتاد دیگر به من و کمک من به معتاد دیگر ما مانند یک زنجیر به هم وصلیم
(۱۴۰۲/۲/۱۵، ۰۴:۵۰ صبح)آریا داریوش نوشته است: درودآفرین اروین
==من تنها قبودن را دوست دارم اما در زمان مصرف عادت من بوده و من را از جامعه دور کرده بود. بعد از ورود به انجمن من باید با این تفکر مقابله می کردم و این مقدور نبود مگر با هم دلی وهم سان بودن با اعضاء دیگر در جلسات...

