۱۴۰۵/۲/۲۱، ۰۱:۲۰ عصر
تمرین اصول روحانی گاهی ساده نیست وقتی ازروی نواقص یااحساسات عمل کنم این کارسخت میشوداماتمام تلاشم رامیکنم تااصول روحانی رادرهرشرایطی تمرین کنم علارقم احساسی ک دارم
|
سوال 26: آیا علیرغم احساسی که دارم اصول روحانی را تمرین می کنم ؟
|
|||
|
۱۴۰۵/۲/۲۱، ۰۱:۲۰ عصر
تمرین اصول روحانی گاهی ساده نیست وقتی ازروی نواقص یااحساسات عمل کنم این کارسخت میشوداماتمام تلاشم رامیکنم تااصول روحانی رادرهرشرایطی تمرین کنم علارقم احساسی ک دارم
| |||
|
|