امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 26: آیا علیرغم احساسی که دارم اصول روحانی را تمرین می کنم ؟
#10
تمرین اصول روحانی گاهی ساده نیست وقتی ازروی نواقص یااحساسات عمل کنم این کارسخت میشوداماتمام تلاشم رامیکنم تااصول روحانی رادرهرشرایطی تمرین کنم علارقم احساسی ک دارم
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر14 ، حوریا ___Bu


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال 26: آیا علیرغم احساسی که دارم اصول روحانی را تمرین می کنم ؟ - توسط اریا.ب - ۱۴۰۵/۲/۲۱، ۰۱:۲۰ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان