امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال 19:چه مواقعی تمرین اصول برای من مشکل است ؟
#16
هروقت بی حوصله هستم عصبانی وخشمگینم ویاعجله دارم عموماازروی وسوسه واجبارعمل میکنم خصوصااگرتمرکزم روی رسیدن ب هدفی حالاهرچی باشه نمیتوانم ازخودم مراقبت کنم وتمرین اصول برام خیلی سخت میشه
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر9 ، ناظر۳ ، ناظر۸ ، حوریا ___Bu


پیام‌های داخل این موضوع
سوال 19:چه مواقعی تمرین اصول برای من مشکل است ؟ - توسط ناظر4 - ۱۳۹۹/۴/۲۹، ۰۹:۱۴ صبح
RE: سوال 19:چه مواقعی تمرین اصول برای من مشکل است ؟ - توسط اریا.ب - ۱۴۰۵/۲/۲۹، ۰۴:۴۱ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان