۱۴۰۵/۲/۲۹، ۰۴:۴۱ صبح
هروقت بی حوصله هستم عصبانی وخشمگینم ویاعجله دارم عموماازروی وسوسه واجبارعمل میکنم خصوصااگرتمرکزم روی رسیدن ب هدفی حالاهرچی باشه نمیتوانم ازخودم مراقبت کنم وتمرین اصول برام خیلی سخت میشه
|
سوال 19:چه مواقعی تمرین اصول برای من مشکل است ؟
|
|||
|
۱۴۰۵/۲/۲۹، ۰۴:۴۱ صبح
هروقت بی حوصله هستم عصبانی وخشمگینم ویاعجله دارم عموماازروی وسوسه واجبارعمل میکنم خصوصااگرتمرکزم روی رسیدن ب هدفی حالاهرچی باشه نمیتوانم ازخودم مراقبت کنم وتمرین اصول برام خیلی سخت میشه
| |||
|
|