۱۴۰۵/۳/۹، ۰۴:۴۹ عصر
در زمان مصرف احساساتی را که داشتم نمی پذیرفتم و همیشه در حال سرکوب کردن احساسات بودم و کم می آوردم و مواد را بهترین جای گزین می دانستم و روز به روز مصرفم بیشتر میشد ....اما امروز که مواد مصرف نمی کنم با رفتار های دیگری می خواهم بعضی از احساساتم را سرکوب کنم امروز یعنی بهتر فکر کنم و اگر بتوانم در جلسات قدم یابامشارکت باراهنمام احساسم را بگویم همین تمرینی هست برای تغییر

