امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
سوال41: آيا به خاطر تغيير احساساتم و يا اينكه احساسي را در خود سركوب كنم مواد مصرف مي
#22
در زمان مصرف احساساتی را که داشتم نمی پذیرفتم و همیشه در حال سرکوب کردن احساسات بودم و کم می آوردم و مواد را بهترین جای گزین می دانستم و روز به روز مصرفم بیشتر میشد ....اما امروز که مواد مصرف نمی کنم با رفتار های دیگری می خواهم بعضی از احساساتم را سرکوب کنم امروز یعنی بهتر فکر کنم و اگر بتوانم در جلسات قدم یابامشارکت باراهنمام  احساسم را بگویم همین  تمرینی هست برای تغییر
پاسخ
 سپاس شده توسط ناظر20 ، ناظر9


پیام‌های داخل این موضوع
RE: سوال41: آيا به خاطر تغيير احساساتم و يا اينكه احساسي را در خود سركوب كنم مواد مصرف مي - توسط حوریا ___Bu - ۱۴۰۵/۳/۹، ۰۴:۴۹ عصر

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان