۱۴۰۵/۳/۲۵، ۱۰:۴۰ عصر
درک من اینست قبل ازاینکه بخواهم پیام رسان انجمن به جامعه باشم درانجمن برای اعضای حاضر درجلسات پیام رسان خوبی باشم بارفتارم وعملکردم وگفتارم انهارادچارتناقض نکنم درحفظ وهدایت انهابسمت بهبودی تلاش کنم اگردراین بخش من توانستم مثمرثمرباشم مطمنا درجامعه هم میتوانم به درستی پیام انجمن رابرسانم ومنتظرحضورتازه واردین باشم لازمه اجرای اصول این بخش بهبودی شخصی ورعایت اصول ازطرف خودم هست

