امتیاز موضوع:
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3-در پستهای خدماتی خود در NA چگونه بین پاسخگویی،مسئولیت پذیری و اختیار داشتن تعادل بر
#2
درگروه وساختارمسئولیت تکراری گرفتن (گرداننده -سخنران-مسئول کمیته-منشی)فایده ای نداردوزمانی که فهمیم کاندیدی لایق ترازمن وجودداردزمانی که خسته شدم وکارایی ندارم یاازبهبودی شخصی فاصله گرفتم وناقص خدمت میکنم من بایدفرصت خدمت رابه دیگران بدهم وخدمت رابنام خوددرNAثبت نکنم.
پاسخ
 سپاس شده توسط حـمـیـد ، ناظر10 ، ناظر۳ ، Asghar.nasihatcon ، ناظر9 ، حوریا ___Bu ، ناظر۱۶ ، ناظر۸ ، ناظر14 ، totia ، ناظر2


پیام‌های داخل این موضوع
RE: 3-در پستهای خدماتی خود در NA چگونه بین پاسخگویی،مسئولیت پذیری و اختیار داشتن تعادل بر - توسط sepher1877 - ۱۳۹۹/۱/۹، ۱۱:۲۴ صبح

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان