۱۴۰۲/۴/۱۰، ۰۸:۵۸ صبح
سؤال 2- کمبود ارتباط منظم چگونه باعث تخریب این مفاهیم و همینطور تحلیل رفتن امانتداری و تأثیرگذاری ساختار خدماتی ما میگردد.(مفهوم۸)
در صورت کمبودارتباط ،بین گروه های ما بی اعتمادی و هرج ومرج بوجودمیاد و منابع خودشان راباهم ادغام نمیکنند ، و هرگروهی ساز خودش رامیزند، و هماهنگی خدمات شکل خود را از دست میدهد.
بدون ارتباط از نیازهای گروه و ساختار، بی اطلاع میمانیم، و حمایت وراهنمایی مداوم دوطرفه ازدست میرود.
بدون شناخت کافی از چگونگی فعالیت کمیته ها از دادن اختیارات لازم و بموقع سرپیچی میکنیم ، و نمیدانیم برای هرپست خدماتی چه نوع ویژگی های رهبری مورد نیاز است،
بدون ارتباط نمیدانیم به کی و کجا برای انجام کارها رجوع کنیم ،کمبودارتباط باز ومنظم باعث میشودنتوانیم تصمیمات جامع و یکدست بگیریم،و بدون نگریستن به مسائل ازتمامی جوانب وجدان گروهی آگاه که ظرفیت ارئه راهنمایی قابل اتکا را داشته باشد،شکل نمیگیرد.
منابع مسؤلانه هزینه نمیشود،ساختار ما شکل خدماتیش را از دست میدهد و حکومتی بنظر میاید.
- تحلیل رفتن امانت داری؛ یعنی بدون ارتباط منظم ، باز و مداوم با خدمتگزاران و فعالیت کمیته ها،ما نمیتوانیم تجارب را سینه به سینه از خدمتگزاری به خدمتگزار بعدی برسانیم ،
اگه ارتباط ازبین بره آموزش ها و حافظه خدماتی خدمتگزار و تجربه گرانبهاش درآن پست خدماتی هم ازیادمیرود،امروزه اصل امانت داری حلقه مفقودشده ای در بین خدمات ما است و انشالاه باانجام مفهوم ۸ این کمبودجبران خواهدشد.
در صورت کمبودارتباط ،بین گروه های ما بی اعتمادی و هرج ومرج بوجودمیاد و منابع خودشان راباهم ادغام نمیکنند ، و هرگروهی ساز خودش رامیزند، و هماهنگی خدمات شکل خود را از دست میدهد.
بدون ارتباط از نیازهای گروه و ساختار، بی اطلاع میمانیم، و حمایت وراهنمایی مداوم دوطرفه ازدست میرود.
بدون شناخت کافی از چگونگی فعالیت کمیته ها از دادن اختیارات لازم و بموقع سرپیچی میکنیم ، و نمیدانیم برای هرپست خدماتی چه نوع ویژگی های رهبری مورد نیاز است،
بدون ارتباط نمیدانیم به کی و کجا برای انجام کارها رجوع کنیم ،کمبودارتباط باز ومنظم باعث میشودنتوانیم تصمیمات جامع و یکدست بگیریم،و بدون نگریستن به مسائل ازتمامی جوانب وجدان گروهی آگاه که ظرفیت ارئه راهنمایی قابل اتکا را داشته باشد،شکل نمیگیرد.
منابع مسؤلانه هزینه نمیشود،ساختار ما شکل خدماتیش را از دست میدهد و حکومتی بنظر میاید.
- تحلیل رفتن امانت داری؛ یعنی بدون ارتباط منظم ، باز و مداوم با خدمتگزاران و فعالیت کمیته ها،ما نمیتوانیم تجارب را سینه به سینه از خدمتگزاری به خدمتگزار بعدی برسانیم ،
اگه ارتباط ازبین بره آموزش ها و حافظه خدماتی خدمتگزار و تجربه گرانبهاش درآن پست خدماتی هم ازیادمیرود،امروزه اصل امانت داری حلقه مفقودشده ای در بین خدمات ما است و انشالاه باانجام مفهوم ۸ این کمبودجبران خواهدشد.